marți, 1 mai 2012

Din categoria ieftin si bun . Azi : BALEA Young Body Lotion


Cu toate stim cat de importanta este o lotiune de corp si cu toate stim cat de repede devenim lenese cand e vorba de aplicarea ei.Eu de multe ori pentru a evita situatia mi-am creat singura exfoliante cu uleiuri (masline,cocos)pe care le aplicam in timpul dusului si care ma scuteau de bataia de cap a lotiunii.Mergand prin DM si uitandu-ma la toate produsele de acolo marca Balea (care este indragita de foarte multa lume si incercand si eu cam tot ce se poate de la ei) mi-a captat atentia o sticla foarte colorata si foarte chic.Printre randuri am citit si cuvantul "Zucker".Cand am deschis-o a fost love at sirst sight.Are un miros atat de dulce,parfumat,de .. crema de cofetarie,ingredientele acesteia fiind lamaia,frisca si vanilia ! Si pe langa asta este si foarte buna,imi lasa o piele atat de catifelata,intra destul de repede in piele si mirosul persista destul de mult.Sunt total indragostita de ea,mi se pare cea mai buna lotiune din gama Balea.Cu siguranta am sa mi-o achizitionez din nou dupa ce se va termina si o voi folosi pana la adanci batraneti,mai ales ca am fost dezamagita de multe produse de genul.Pretul pana in 10 lei.

2 comentarii: