marți, 10 mai 2011

Aujourd'hui j'aime ..



Azi iubesc faptul ca am stat acasa si ca nu s-au facut cursuri si ca nici maine nu ma voi trezi de dimineata pentru a asculta discursuri lungi in franceza,slide-uri care trec repede fara ca eu sa fi inteles ceva si mai ales atmosfera dintr-o sala mare de curs unde toate etniile si nationalitatile de pe Terra s-au intalnit si au inceput sa interactioneze destul de placut I think.Or maybe not.

Facultatea nu mi-am imaginat-o niciodata asa : zi de zi prezent si foarte grea ?
Stiu,e ceva ce mi-am ales eu,singura,calauzita probabil si de alte "guri",insa in maaare parte eu.Da,au fost zile in care m-am plans si am vrut sa renunt la tot din cauza stresului cumulat si din lipsa timpului care imi era ocupat cu toate testele/partialele/examenele posibile care pareau ca nu se vor mai termina si care pe zi ce trece mi se pareau si mai grele.Dar cine nu se plange?Facultatea,desi cuvantul in sine inseamna ceva 'facultativ' imi ocupa foarte mult timp si chiar aici prezenta e ceva obligatoriu pentru a trece.E bine si nu prea.Astept sesiunea peste 2 saptamani.Nu cu mare entuziasm :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu